News bei eXp.de
* Added cvar-based limits for classes, weapons, deployables, and mines.
* Added ability to permanently enable XP unlocks such as Faster Sprint, Grenade Launcher, Reduced Weapon Spread, Extra Clip, and Scoped Assault Rifle.
* Added pause functionality: Teams can call time-outs, and Admins can pause and unpause the game.
* Added ability to toggle camera between killer and nearby medics when unconscious.
* Added ability to automatically record demos and take screenshots of scoreboards.
* Added ability to scale pitch and yaw values for every vehicle to fully customize mouse sensitivity.
* Added "Auto-join" button that joins the team with less players.
* Added setSpawnPoint command with several options to allow keybinds for selecting spawn points.
* Increased Technician health to 100.
* Reduced Radar range.
* Increased vehicle spawn times.
* Added map-specific changes across the board to improve gameplay for competition (including number of vehicles).
* Added various Spectator improvements:
o Names displayed above player's heads.
o Time remaining on planted charges.
o Pressing use while looking at a player spectates that player.
o New "spectate" console command to switch spectator players, jump to players currently constructing the objective, or jump to a preset angle and position on the map.
SD arbeitet also selber an einer ProMod. Also ich finds gut und bin mal gespannt. Was meint ihr?
Willkommen im #Neuland
Login wie bei quake.ingame.de zuvor, die Passwörter aus der alten Datenbank wurden aber gelöscht - einmal hier neu anfordern.
Wer seine E-Mail-Adresse nicht mehr hat oder kennt, bitte eine Nachricht mit Infos schicken o. im Discord melden.
PQ Discord Server: #planetquake Spenden? Hier entlang!
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Competition Mod von SD
-
- Assist
- Beiträge: 5338
- Registriert: Apr 2001
- Kontaktdaten:
-
- Uriel
- Beiträge: 2837
- Registriert: Dez 2001
- Wohnort: of Wrath
Ich hoffe ja sehr, dass sich für die Promods einige gutbesuchte Public-Server etablieren werden. etqwpro hat mir jetzt schon 10x mehr Spaß gemacht als jedes Spiel auf 'nem Ranked Server, weil man da einfach fast nur Spieler getroffen hat, die was können. Aber der einzige Public Server ohne Bots den's da gibt ist ja auch schon wieder ziemlich tot. :f
Mit freundlichen Grüßen
Tanzverbot
Tanzverbot
Re: Competition Mod von SD
Was spricht dagegen diese Dinge so in das spiel zu integrieren?Original geschrieben von Harmonieman
* Added cvar-based limits for classes, weapons, deployables, and mines.
* Added ability to permanently enable XP unlocks such as Faster Sprint, Grenade Launcher, Reduced Weapon Spread, Extra Clip, and Scoped Assault Rifle.
* Added pause functionality: Teams can call time-outs, and Admins can pause and unpause the game.
* Added ability to toggle camera between killer and nearby medics when unconscious.
* Added ability to automatically record demos and take screenshots of scoreboards.
* Added ability to scale pitch and yaw values for every vehicle to fully customize mouse sensitivity.
* Added "Auto-join" button that joins the team with less players.
* Added setSpawnPoint command with several options to allow keybinds for selecting spawn points.
* Added various Spectator improvements:
o Names displayed above player's heads.
o Time remaining on planted charges.
o Pressing use while looking at a player spectates that player.
o New "spectate" console command to switch spectator players, jump to players currently constructing the objective, or jump to a preset angle and position on the map.
möchtest du wirklich, dass bei nem pub game jeder das game für max. 3 minuten pausieren kann, nur weil er sein pippi nicht mehr halten kann? ^^ ich nicht.
der rest wär auch so ok für pubs; wenn dann allerdings jeder pub seine eigene config fährt wirds für den "standard" user n bissl unübersichtlich, wenn auf diesem oder jenem server die heavy vehicles disabled sind oder die flyer fehlen oder nur ein turret aufgestellt werden darf.
der rest wär auch so ok für pubs; wenn dann allerdings jeder pub seine eigene config fährt wirds für den "standard" user n bissl unübersichtlich, wenn auf diesem oder jenem server die heavy vehicles disabled sind oder die flyer fehlen oder nur ein turret aufgestellt werden darf.