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Competition Mod von SD

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Harmonieman
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Competition Mod von SD

Beitrag von Harmonieman »

News bei eXp.de

* Added cvar-based limits for classes, weapons, deployables, and mines.
* Added ability to permanently enable XP unlocks such as Faster Sprint, Grenade Launcher, Reduced Weapon Spread, Extra Clip, and Scoped Assault Rifle.
* Added pause functionality: Teams can call time-outs, and Admins can pause and unpause the game.
* Added ability to toggle camera between killer and nearby medics when unconscious.
* Added ability to automatically record demos and take screenshots of scoreboards.
* Added ability to scale pitch and yaw values for every vehicle to fully customize mouse sensitivity.
* Added "Auto-join" button that joins the team with less players.
* Added setSpawnPoint command with several options to allow keybinds for selecting spawn points.
* Increased Technician health to 100.
* Reduced Radar range.
* Increased vehicle spawn times.
* Added map-specific changes across the board to improve gameplay for competition (including number of vehicles).
* Added various Spectator improvements:
o Names displayed above player's heads.
o Time remaining on planted charges.
o Pressing use while looking at a player spectates that player.
o New "spectate" console command to switch spectator players, jump to players currently constructing the objective, or jump to a preset angle and position on the map.

SD arbeitet also selber an einer ProMod. Also ich finds gut und bin mal gespannt. Was meint ihr?
Bild Bild
Nebenan verrecken Menschen / mit jedem Atemzug ein neuer
und wir spenden wo wir können / unser Friede ist was wert.
Vater, Mutter hier läuft irgendwas verkehrt!
Baidu Suchmaschine
Uriel
Uriel
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Beitrag von Baidu Suchmaschine »

Ich hoffe ja sehr, dass sich für die Promods einige gutbesuchte Public-Server etablieren werden. etqwpro hat mir jetzt schon 10x mehr Spaß gemacht als jedes Spiel auf 'nem Ranked Server, weil man da einfach fast nur Spieler getroffen hat, die was können. Aber der einzige Public Server ohne Bots den's da gibt ist ja auch schon wieder ziemlich tot. :f
Mit freundlichen Grüßen
Tanzverbot
Copec

Re: Competition Mod von SD

Beitrag von Copec »

Original geschrieben von Harmonieman

* Added cvar-based limits for classes, weapons, deployables, and mines.
* Added ability to permanently enable XP unlocks such as Faster Sprint, Grenade Launcher, Reduced Weapon Spread, Extra Clip, and Scoped Assault Rifle.
* Added pause functionality: Teams can call time-outs, and Admins can pause and unpause the game.
* Added ability to toggle camera between killer and nearby medics when unconscious.
* Added ability to automatically record demos and take screenshots of scoreboards.
* Added ability to scale pitch and yaw values for every vehicle to fully customize mouse sensitivity.
* Added "Auto-join" button that joins the team with less players.
* Added setSpawnPoint command with several options to allow keybinds for selecting spawn points.
* Added various Spectator improvements:
o Names displayed above player's heads.
o Time remaining on planted charges.
o Pressing use while looking at a player spectates that player.
o New "spectate" console command to switch spectator players, jump to players currently constructing the objective, or jump to a preset angle and position on the map.
Was spricht dagegen diese Dinge so in das spiel zu integrieren?
KrogoTh
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Beitrag von KrogoTh »

jo gute frage
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"Wegen schönen Frauen kaufen wir Bier und wegen hässlichen Frauen trinken wir Bier"
morbyte

Beitrag von morbyte »

möchtest du wirklich, dass bei nem pub game jeder das game für max. 3 minuten pausieren kann, nur weil er sein pippi nicht mehr halten kann? ^^ ich nicht.

der rest wär auch so ok für pubs; wenn dann allerdings jeder pub seine eigene config fährt wirds für den "standard" user n bissl unübersichtlich, wenn auf diesem oder jenem server die heavy vehicles disabled sind oder die flyer fehlen oder nur ein turret aufgestellt werden darf.
Copec

Beitrag von Copec »

Pause per vote?
morbyte

Beitrag von morbyte »

also bei competition kenn ich pause nur ohne vote.

mit vote wär n bissl abwegig imo...
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